Daca as fi…


Dacă aş fi o floare, în momentul în care m-ai atinge m-aş oflili.
Dacă aş fi un jurnal, în momentul în care vei încerca să mă deschizi şi să-mi afli secretele tipărite-n foi, voi presăra o vrajă asupra paginiilor mele ca să devină albe la atingerea ta şi să nu poţi afla ce se ascunde înăuntrul meu.
Dacă aş fi o melodie, aş fi o baladă rock cu atitudine şi mesaj puternic care să aibă puterea de a deschide ochii celor orbi.
Dacă aş fi un cerc, în timp mi-aş pierde forma şi m-aş transforma într-un romb.
Dacă aş fi un măr aş adăposti animaluţele fără casă în miezul meu şi le-aş lăsa să se hrănească cu mine  in schimb ele imi vor oferi respectul cuvenit.
Dacă aş fi un instrument muzical aş fi o vioară din lemn de cireş.
Dacă aş fi un puzzle, aş fi un puzzle cu o piesă lipsă.
Dacă aş fi un scriitor, aş fi o lume nouă.
Dacă aş fi o foaie albă, aş fi de un alb închis spre gri, dar dacă aş fi o foaie neagră, aş fi una de un negru deschis spre gri.
Dacă aş fi o ciocolată, as fi amăruie dar dulce în acelaş timp.
Dacă aş fi o picătură de ploaie, aş rămâne în locul unde am picat din nori, crescând în fiecare minut şi transformându-mă-n baltă.
Dacă aş fi o cutie as fi mică în care se află adevărul sub formă de particule de praf.
Dacă aş fi o licoare, aş fi magică, o licoare care te va face să devii din nou copil şi să te bucuri de viaţă.
Dacă aş fi o fiinţă rea, aş fi bună… pentru că nu e lege ca ce e bine să fie rău şi ce e rău să fie bine.
Dacă aş fi o fiinţă bună, aş fi rea… pentru că nu e lege ca ce e bine să fie rău şi ce e rău să fie bine.
Dacă aş fi un cuţit, aş fi unul cu o lamă ascuţită producătoare de durere, o durere intensă, de lungă durată.
Dacă aş fi perfectă, nu aş fi reală, nu aş fi eu.
Dacă aş fi un obiect antic, aş fi unul care exprimă multă durere şi suferinţă cauzată de visele neîmplinite a celui care i-a aparţinut.
Dacă aş fi o fată aş fi tot eu… deoarece eu sţiu ce îmi doresc şi nu am limite, eu ştiu că visele devin realitate.

 

 

2 păreri la “Daca as fi…”

Parerea ta conteaza!

