Acuzat


3489_372024149560471_132249060_n

Sunt acuzat de visare, de sfidare şi de senzaţii uşoare,
O mie de termite îmi cântă în timpane
Iar tot ce ştiu acum e că nu mai am scăpare…
Umedul şi negrul pământ îmi strigă numele cu ardoare.
Dar eu vreau să visez, refuz să cred că delirez
Vreau să vă sfidez, nu, nu aberez.
Cuprins de ură, simt cum termintele se revoltă
Si strigă, termitele strigă tare
Timpanele însângerându-mi-le până la epuizare.
Nu e corect, chiar nu e drept să fiu acuzat
Doar pentru că sunt un maniac în transă
Cu un suflet curat
Si cu un ritm cardiac alert.
Acuzat de indulgenţă, de prea multă indiferenţă,
Prin diferenţă ies în evidenţă,
Dau dovadă de demenţă, de independenţă.
Am trăit, am iubit, am visat, am iertat, am uitat,
Am crezut, am dovedit, am încercat, am furat,
Am greşit, am înţeles, am încheiat.

[Tnx Amma pt. incurajari ^^]

O părere la “Acuzat”

Parerea ta conteaza!

