Omul de tinichea


Aş vrea să am inima de piatră, îngheţată,
Aş vrea să fiu un om de tinichea
Să nu simt durerea,să nu ştiu ce înseamnă dragostea.
Aş vrea să mă conducă indiferenţa
Să nu simt ura, să nu ştiu care e diferenţa dintre agonie şi extaz,
Să fiu pierdută într-o lume fără de culoare, neavând plăcerea
De-a simţi că înăuntrul meu e răcoare.
Zeii plângându-mi soarta încep a vărsa lacrimi din cer asupra mea…
Ruginindu-mă pe exterior, ei vor să îmi pună piedici,de indiferenţă să scap!
Dar au uitat că sunt un om de tinichea fără sentimente
Şi lor, chiar de vreau, nu mă pot alătura.

2 păreri la “Omul de tinichea”

Parerea ta conteaza!

