Demon.


000

Demon cu suflet de aur nepreţuit, neîmplinit, însoţeşte-mă într-un loc numit imaginaţie şi mori în braţele mele ca o picătură de ploaie într-o zi de primăvară. Ai încredere în mine, te implor,nu mă dezamăgi. nu vreau să plâng, lacrimile mele transformându-se în cioburi de sticlă rănindu-mi faţa. Uitându-mă în oglindă zăresc o faţă tristă asemenea unui clovn nefericit când spectacolul s-a sfârşit. Tot ce vreau e să mă urmezi şi să crezi în mine cum crezi în îngerul tău decăzut,venerează-mă ca şi pe el, şi arată-mi calea spre viaţă fără de moarte, ia-mă în grija ta şi lasă-mă să-ţi văd chipul,nu te mai ascunde de mine, lasă-mă să-ţi ating inima, să ţi-o alin, focul înăuntrul tău să-l aprind, nu mai fugi de mine, lasă-mă să simt ce simţi şi tu, să-ţi simt durerea, orgoliul şi tăria, lasă-mă să te cunosc, să te inţeleg căci şi eu te voi lăsa să mă înţelegi, să mă cunoşti, să vezi ce e in inima mea. Ca pe o piesă de muzeu preţuieşte-mă, ca pe o zeiţă admiră-mă şi ascultă-mi poruncile cum nu ai mai făcut-o vreodată. Sub apariţia unei besti te ascunzi, cu realitatea zi de zi te înfrunţi şi lupţi, lupţi ca un erou. Viclean din fire, obţii tot ce-ţi doreşti, ca un actor trecut prin viaţă ştii cum să dramatizezi, în rol de victimă iţi place să pozezi. Crezi în mine, vino cu mine, promit că o să-ţi fie mult mai bine. Arată-mi că pot zâmbi, că pot trăi şi pot iubi, iar eu cu dragoste te voi răsplăti, focul înăuntrul tău niciodată nu-l voi opri.

3 păreri la “Demon.”

Parerea ta conteaza!

