Destin


Îmi pictez viitorul cu sânge de corb într-o zi de iarnă pe zăpada albă. Când peniţa de sânge o voi murdări zeii se vor revolta. Nu am milă, lor ascultare nu le voi da, viitorul mi-l fac doar cum ştiu eu, le interzic să-mi stea în cale, să-mi dea sfaturi fără valoare. Cu riscul că totul se va transforma într-un eşec, mă avânt într-o lume necunoscută, fără capăt şi legi afurisite, fără stăpâni şi destine cumplite. Cunoscutul îmi e duşman, necunoscutul îmi e aliat, frica în aceasta luptă nu are loc, ştiu că ea nu face parte din realitate, mintea mea îmi joacă feste, feste zdrumncinate şi murdare, pângărite cu sânge de Zei, de Zei revoltaţi, care nu îmi vor arăta milă nici mie şi nici celorlalţi fraţi, pentru că nici noi nu le-am arătat.

5 păreri la “Destin”

Parerea ta conteaza!

