Tu nu meriti


374828_240870326039510_273576769_n

Refuz să cred că te plac, iar gândul că te-aş putea iubi mă ucide şi mă urcă spre cer în acelaşi timp. Creierul nu-mi mai reacţionează şi ştiu sigur că  mi-am pierdut judecata. Nu-mi place atitudinea mea. Nu sunt eu cea care gândeşte în acest fel, cineva sau ceva a pus stăpânire pe mine. Sunt confuză… atunci când te văd prefer să intru cu totul în pământ! Inima parcă-mi sare din piept şi simt cum 1000 de termite mă rod pe interior ca pe-o bucată de lemn. Tu, eşti tot ce am visat, tot ce am sperat că o să găsesc într-un bărbat, eşti tot ce am vrut şi nu am avut. Orice s-ar întampla pe viitor, sunt împăcată cu ideea că te-am sărutat cum n-am mai sărutat pe nimeni,  că te-am adăpostit în braţele mele, te-am ţinut strâns la pieptul meu, m-am jucat cu tine şi te-am muşcat, te-am minţit şi te-am simţit aproape de mine. Însă, dragule, azi m-am trezit din transă, m-am trezit la realitate şi am ceva să-ţi spun… uită tot ce am zis, tu nu meriţi să fii iubit!

5 gânduri despre „Tu nu meriti”

Parerea ta conteaza!

