Liceu partea I


Ma trec o mie de fiori gândindu-mă la licee. Până azi nu am ştiut sigur unde vreau să merg după ce termin a8a, dar acum cred ca ştiu.
Când vorbesc despre acel liceu simt o uşoara senzaţie de euforie.
Probabil pentru că puţin departe de mine s.a.m.d.
Am emoţii, necunoscutul avându-şi cea mai mare parte de vină.
Vorbesc despre un liceu din Câmpia Turzii care mi-a atras atenţia cu profilul de ‘designer vestimentar’.
Cu câte dezavantaje am cu atât mai multe avantaje am.
Va trebui să fac naveta everyday şi probabil nu o să fac nu ştiu ce matematică.
Dar totuşi, nu ştiu la ce să mă aştept, e o nouă experienţă, o nouă lume şi probabil o nouă viaţă.
Sper să nu fiu dezamăgită de alegerea făcută.

To be continued…

NOTA: sunt în al 3-lea an la Colegiul Tehnic „Dr. I. Raţiu” Turda pe profilul de Organizator banqueting- Turism şi alimentaţie. E exact ceea ce-mi doream.

6 păreri la “Liceu partea I”

  1. stiu cum e….e greu sa termini….sa alegi ce o sa faci mai departe….dar incet incet toate se alina din nou….daca nu faci alegerea buna, nu-i nimic…..poti face mai multe 😀 oricum sentimentele de acum sunt ciudate…bafta 😉

  2. În legătură cu liceul și eu mă simt la fel. Totul va fi așa ciudat. Mă rog liceul la care vreau eu nu este departe. 15 min de mers cu autobuzu și vreo 5 pe jos și gata. 🙂

Parerea ta conteaza!

