Respectul față de propria persoană


Azi o să deschid un subiect foarte important și anume RESPECTUL FAŢĂ DE PROPRIA PERSOANĂ!

În orice situaţie, la orice oră trebuie să te respecţi! Dacă tu nu te respecti, cine vrei să te respecte? Eu pot să spun cu mâna pe inimă că mă respect şi sunt mândră de asta! Mă respect deoarece îmi pasă de mine şi de ceea ce fac.

Cum reuşesc? Îmi impun punctul de vedere, aleg să fiu diplomată, nu permit să fiu călcată în picioare şi cred în mine. Să ai respect faţă de tine nu înseamnă că eşti narcisist sau egoist, așa cum am mai auzit că susțineau unii.

O să vezi că totul se leagă! Odată ce tu ai repect faţă de propria persoană şi ceilalţi o să înceapă să te respecte. Tu trebuie să ştii ce-ţi doreşti de la viaţă, să fii încrezător şi stăpân pe situaţie.

Respectul celorlalţi faţă de tine poate fi  dobândit prin mai multe căi, spre exemplu poate fi dobândit prin realizări care uimesc şi dovedesc că eşti demn de respect. Nu o să-ţi vină să crezi dar respectul vine la pachet cu succesul! Altă cale prin care poţi câştiga respectul celorlalţi este prin a oferi şi tu la rândul tău respect.

Acum vreau să aud că toată lumea spune:”MĂ RESPECT!”.

Întrebarea postului: Tu te respectai înainte să citeşti acest post?

14 păreri la “Respectul față de propria persoană”

  1. „Respectul se castiga nu se impune” – am auzit-o de f multe ori. Dar sunt de parere ca uneori se mai si impune:( Si da…ma respect!

Parerea ta conteaza!

