7 days in 60 seconds



„Nu mă duc nicăieri deci merg oriunde, ajung ici-colo, acolo şi acolo. Mergi la unu grea, foarte grea dar mă ia cineva cu maşina şi găsesc ceva mai mult: ooau, mult prea mult. A doua zi întalnesc nişte tipi care merg spre vârf,ajungem in vârf:Ce taree e! Ca ea în noaptea aia, dar asta e altă poveste; în fine mă trezesc, fac autostopul, ajung la mare, mănânc ceva langa apa, şi găsesc o bicicletă in ea. Sunt pe picioarele mele, nu mai am bani, aşa că spăl vase pentru marunţiş; da da, sunt pierdut, dar apoi îl întalnesc pe tipul ăsta, îmi zice să mergem la un chef şi că trebuie să arăt altfel; frate aia a fost 100% altfel. Un lucru bun totuşi: i-am dat peruca jos. Altă zi,altă noapte: câţiva de nu, nu, nu, nu, nu şi apoi mulţi de da, da, da, da, da apoi vine una: „vrei să îi cunoşti pe ai mei?” ..ăăă, scuze, tre’ să fug. Bicicletă, maşină, tren, apoi locul ăsta cu fata aia înăuntru, îi zic că o găsesc pe Facebook, ea zice: „Ce carte e asta?” aşa că îi las numărul.Urc rapid şi sunt din nou pe drum. O să ajung acasă dimineaţă, şcoală in câteva ore, dar cine ştie poate se mai intâmplă ceva înainte. Ba nu, sigur se mai întâmplă ceva înainte.”

E cea mai tare reclamă din anul 2010, spun eu. Din nefericire e furată de la alții, chiar m-aș fi mirat ca românii să fie atât de creativi și să realizeze o asemenea reclamă originală și bine pusă la punct.

E evident că reclama are succes, mai ales printre adolescenții care și-ar fi dorit în mod sigur să trăiască o asemenea experienșă precum cea prezentată în reclama de la 7 days.

Se observă cu ochiul liber diferența dintre reclama din anul 2010, de mai sus, și următoarea care e de anul trecut. dacă nu mp înșel.

18 păreri la “7 days in 60 seconds”

  1. draga mea..vreau sa te anunt ca nu sunt de acord cu tine..romanii nu puteau sa faca nimic mai original la reclama aia:) au tradus-o doar:) pentru ca reclama este realizata intr-o tara si de acolo se traduce in mai multe limbi pentru fiecare dintre tari 🙂 inteligent-o 😛 asa ca taci:-j daca nu iti convine romania pleaca draga din tara:)

    1. Perfect,inca o destepta de-a lui Iisus s-o trezit sa ma atace.Hai sa-ti explic si tie cum sta treaba.
      Uita-te clar acol ca e vorba despre reclama de la 7 days pe care o adoooor!
      Nu e vorba de Romania.
      Am spus chestiile acelea rautacioase despre ea pt. ca pur si simplu asa e.
      Romania copiaza absolut tot,chiar daca nu e nevoie de cele mai multe ori.
      Si daca nu au facut la reclama aia,la ce zeii lor au facut?
      Cred ca te vei gandi muult si bine la aceasta intrebare..:-).
      Si clar as pleca din tara,dar stii si tu,am doar 15,ce pot sa fac?
      Nu ma cunosti,so,o sa-ti spun ceva despre mine.
      Nu-mi place sa mi se spuna sa tac,in general ce sa fac!
      Mai ales cand ma aflu pe teritoriul meu.
      Nu spun ca nu ai dreptu la o parere,suntem cica intr-o tara libera totusi..
      Poti sa ma critici,orice.
      Dar incearca sa nu-mi spui ce sa fac.
      Probabil dupa faza asta de cacat o sa fac o noua pagina pt reguli..
      Satan be with you!

  2. Cred ca tie iti place de tipul ala ,nu de reclama. 😆

    Poze de la banchet nu mai pui? Am intrat de 100x sperand sa gasesc un post cu ele si nu am gasit nimic.

  3. se vede ca nu ai inteles nimic din ce am scris 🙂
    romania nu poate copia reclama:)):|
    nu o copiat nimic ce are legatura cu reclama aia idioata(pe care si eu o ador:d )
    daca romania a copiat reclama ,inseamna ca si celelalte 23456789 de tari in care se difuzeaza reclama au copiat-o 🙂 si ma referam strict la reclama in comentariu 😛 se vede ca doar 15 ani 🙂 si din partea mea fa in o mie de pagini de reguli de cacat 🙂 frustrat-o 🙂
    si apropo ..nu te-am atacat
    nu te ataci si te agiti ca un sifon pe aici

    1. Ai zis ca reclama aia re realizeaza intr-o tara si de acol se traduce in alte limbi pt alte tari.
      So..pana la urma o tara care o detine complet exista.
      Si celelalte’ 23456789 de tari in care se difuzeaza reclama au copiat-o’ sau au preluat-o,dar prefer sa spun totusi ca au copiat-o.
      Mdaa..te refereai la reclama,dar nu cred ca-i spuneai reclamei sa taca,defapt imi spuneai mie facandu-ma sa par proasta,necunoscand despre ce vorbesc.
      Imi pare scump-o,nu vorbesc fara sa ma am in tema.
      Si daca ma agit e problema mea,cu toate ca nu o fac.
      NU te priveste absolut deloc!
      App,de ce nu mi-ai rasp. la intrebare?

  4. NU AU COPIAT-O IDIAT-O!
    au preluat-o doar 😉
    nu are cum sa o copieze:-j
    este ca o emisiune din America care este tradusa si in romana:)
    sa nu imi spui si aia e copiata:))
    Si daca nu au facut la reclama aia,la ce zeii lor au facut? ..nu am inteles nimic din intrebarea ta:)ce anume sa faca? invata sa te exprimi scump-o 🙂

    1. Era vorba de originalitate in intrrebarea mea,incearca doar putin sa gandesti.
      Am o stare de plictiseala care imi spune ca ar trebui sa iti ignor comentariul.
      So..bb sweety :-*!

Parerea ta conteaza!

