Leapsaaa xD!


Leapsa. luata de la RedQ.

Zodia: Balanta.
As vrea: O bere..sau nu?
Pastrez: Amintirile.
Mi-as fi dorit: Sa pot avea 3 iubiti deodata.
Nu-mi place: Minciuna.
Ma tem: De ce sunt in stare.
Aud: Ce vreau.
Imi pare rau: Ca mi-am dat pana preferata de chitara.
Imi place: Ciocolata.
Nu sunt: Egoista.
Dansez: Pogo.
Niciodata: Nu cedez.
Par: Inocenta.
Plang: Cand imi intra praf in ochi.
Nu-s intotdeauna: O scorpie.
Nu-mi place la mine: Nehotararea de care dau dovada.
Sunt confuz: Mereu.
Am nevoie: De mancare.
Ar trebui: Sa merg sa ma culc :-).

Dau leapsa tuturor celor care cor sa abuzeze de ea >:D<!

17 gânduri despre „Leapsaaa xD!”

  1. aia cu 3 iubiti, nu vad de ce a fost o piedica. acum fetele au zeci de „iubiti”, dar se lauda ca nuuuuuu ele, ele nuuuuuuuuuu, vezi Doamne…

  2. si inca ceva, la unele, langa poza aproape nud, scrie „urasc minciuna si infidelitatea”. Ipocrizie pana la cer ! Cine dracu crede o femeie in curu gol care spune asa ceva ?! haha

  3. Da,chiar asa poti avea 3 iubiti!!si nu esti intotdeauna o skorpie..duude..:))

    Trecand peste asta..alin are dreptate,si frate sti ca imi place sa le zik in romana..

    Asadar,cine ar crede’o pe eva kent..stiti aia cu tatele care ies din corsetu strans cu 3 snuruletze ros albastre sa vada lumea k e stelista..cine ar crede’o k nu se fute??cine ar crede’o ca e fidela??
    Sa fim seriosi,e romania..pana si batranii se fut in public..ce draq…

Parerea ta conteaza!

