Atractie


De  fiecare  dată când te văd, când vorbesc cu tine sau atunci când ascult melodia care îmi aminteşte de tine simt un fior ciudat care îmi cuprinde corpul în totalitate şi mă lasă fără aer. E o senzaţie pe care nu o pot descrie în cuvinte, pe care nu o inţeleg şi de care îmi e frică. Însă în acelaşi timp vreau să o trăiesc fără să devin dependentă, dar ştiu că e imposibil. Nici eu nu înţeleg ce vreau sau ce gândesc aşa că nu mă aştept ca tu să mă înţelegi.

5 păreri la “Atractie”

  1. hmm greu de spus…nu multi oameni reusesc sa puna o bariera foarte bine determinata intre dragoste si dependenta…oricum e frumos, ba chiar foarte frumos ceea ce simti so sfatul e… go girl:D

  2. chiar daca el nu intelege, daca nu isi da seama ca tu chiar ti la el, atunci nu are multi neuroni… stii, nu demult ma scris pe blogul meu o chestie. si ma intrebam: cine pierde? cel care iubeste sau cel care stie ca e iubit dar intoarce spatele acestei iubiri?

Parerea ta conteaza!

