Stai departe


O, tu tânără târâtoare mizerabilă care abia iţi incepi viaţa plină de tentaţi, luand-o pe căi greşite şi care-mi zâmbeşti cu ajutorul unui zâmbet total fals… fă-te pierdută!

Pleacă din viaţa mea şi nu indrăznii să te uiţi in spate, fugi departe, înainte ca bunătatea mea şi bunul meu simţ să dispară şi să fiu aspru nevoită să te strivesc fară milă!

Stai departe, departe de soarele meu şi nu incerca să-mi faci umbră.

Chiar dacă uneori luna apare, iar el uşor dispare, se intoarce mereu la mine… nu poate trăi mult timp fară a mea imbrăţişare.

4 gânduri despre „Stai departe”

Parerea ta conteaza!

