Instinctul


*Definitie: Instinctul este dispoziţia inerentă a unui organism viu spre un anume comportament.

De la vârsta de 6-7 ani am realizat că trebuie să ascult de instinct. Un exemplu celebru este Omul Paianjen care are un instinct atunci când cineva sau ceva reprezintă un pericol. În timp am crescut şi am uitat să cred în instinct. Nu l*am mai urmat şi m-am lăsat pradă norocului care nu se dovedea tot timpul de folos. Instinctul este un dar de care trebuie să profităm. Nici nu iţi poţi imagina cât de mult te poate ajuta pe parcursul vieţii. E precum un ghid invizibil care la fiecare pas făcut iţi şopteşte unde e mai bine să calci şi când.

6 păreri la “Instinctul”

Parerea ta conteaza!

