Sentimente fara nume.



Cu jovilitate mă priveşti, placid îmi vorbeşti şi te faci nevăzut.Tentată de frumuseţea ta fizică şi farmecul tău divin care ţi-l oferă ziua, întind o mână în aer în urma ta sperând că vei face la fel şi că te voi putea ţine in brate strâns la pieptul meu cu voluptate. Eu, fiind o aiurită şi o persoană comprehensibilă de fel, încerc să te transform doar într-o simplă amintire, într-un mod bizar. Degeaba mă mint singură, ştiu că aş vrea să te revăd în fiecare seară când soarele apune. Noaptea iţi oferă o aură impresionabilă, o statură de zeu, iţi pune în evidenţa frumuseţea sufletului tău păcătos, ceea ce ziua nu-ţi va dărui niciodată. Ziua aparenţele alcătuiesc imaginea de pe retină, doar noaptea se expune misterul şi cunoasterea. Nu vreau să văd nici măcar o firimitură de lumină în jurul tău cât timp iţi privesc chipul care pare atât de ingenuu. Dezinvolt, mă atragi către tine pe secundă ce se scurge în vid tot mai mult, asemenea unui corp din metal de către un magnet. Mă scufund într-o stare de beatitudine relevantă şi mă uit în jurul meu… văd numai feţe cunoscute, obosite şi înşelătoare, am impresia că stau în mijlocul unor cunoscuţi străini de mine.

7 păreri la “Sentimente fara nume.”

Parerea ta conteaza!

