Conversatie


Ea: O sa-ti spun un secret!

El:  Spune..

Ea: Inca mai am pastila de la tine.

El: Ce pastila?

Ea: Patiluutaa de guma care mi-ai daruit-o atunci cand stateam pe acea bordura,ai spus ca nu ai nimic inafar de aceata guma..

El: Aaaa..si ai pus pastila in rama?

Ea: Nu,dar poti spune intr-un fel si asta,e printre acele chestii primite de la persoanele cu importanta pentru mine..chiar daca suna aiurea dar..

El: Ma simpteam special,dar asa..

Ea: Dar asa..?

El: Dar asa numai…

Ea: Pai,esti special,daca nue rai nu o pastram si i-o dadeam tipei care nu din intamplare imi era o foarte buna prietena,care mi-a cerut-o ca pe o simpla guma vre-o 5 minute neincetat.

El: Ce aiurea,pana la urma e o tampita de guma.

Ea: Asa e,dar o sa-mi aduca aminte mereu de acel moment,acel moment special.Chiar daca era o guma banala,pentru mine are sens,tu i-ai dat un sens

El: Chestia asta merita un post pe blog.

Ea: De ce ma gandeam la aceeasi chestie?

El: Blogul tau nu are sens daca eu nu apar in posturi.

Ea: Doar noi doi o sa stim despre ce e vorba.

El: Ca intotdeauna.

Mi-ai facut noaptea frumoasa !

8 gânduri despre „Conversatie”

Parerea ta conteaza!

