Durerea despartirii


Durerea despărţirii eterne de acea persoană divină care mă face să zâmbesc mereu, e covărşitoare, simt acea durere în toate părţiile corpului şi sufletului meu, e prea profundă, o simt, o simt în locuri care fac parte din mine şi de care nu ştiam că aparţin. Cuvintele rănesc adânc, mai adânc decât ţi-ai putea imagina vreodată… un cuvânt aruncat asemenea unui nimic este un glonţ care te poate pune la pamânt când te aştepţi mai puţin. O micuţă scăpare de pe această lume şi toate au fost spuse fără reţineri, regrete şi răpite din adâncul inspiraţiei mele. Fără acea scăpare, încă mă mai minţeam, zi şi noapte fără încetare sau timp de răgaz, având şi sprijinul altora care îmi şopteau atât de clar faptul că şi pe tine te doare. E imposibil ca să fii rănit de o forţă de care nu iţi pasă, ironic, probabil de cea mai puternică forţă pe care a putut-o cunoaşte vreodată omenirea. Dacă ai ştii să pretuieşti iubirea, dacă ai ştii micuţule om, viaţa ta ar fi mai frumoasă, împodobită cu trandafiri înmiresmaţi, de puritate, lumină şi bunătate, plină de toate acestea şi de multe alte daruri pentru fericire. Suge-ţi veninul şi dă-l celor care se tem înăuntrul lor şi par nepăsători faţă de iubire… vino alături de mine să trăim un vis din care nu o să mai vrei nicodată să fi trezit! Vreau să cunosc din nou acea latură a ta pe care o iubeam cu ardoare, uită-te în ochii mei şi spune-mi… tu ce vezi şi ce simţi cu adevărat?

3 păreri la “Durerea despartirii”

Parerea ta conteaza!

