O dimineata



Trebuie să mă trezesc…trebuie… încă dorm. Telefonul mă anunţă că am primit un mesaj. Deschid ochii pe jumătate, îmi închid telefonul şi casc. Cu chiu şi vai mă ridic din pat şi mă îndrept spre oglindă. Îmi privesc chipul. De nicăieri răsare o umbră. Îmi face cu mâna, gesticulează isteric, nu inţeleg ce vrea să-mi transmită, chiar nu ştiu ce vrea. Visez? Am nevoie de-o cafea. În drum spre bucătărie mă împiedic de un jurnal vechi şi prăfuit pe care îl alung din calea mea cu ajutorul piciorului drept. În cutiuţa arginte unde se adăposteşte cofeina care mă trezeşte puţin la realitate se află un sau o… ce e asta? La naiba cu dimineaţa asta! Ignor această ciudăţenie şi mă conving că e doar imaginaţia mea bogată şi lipsa de somn. Îmi pregătesc cafeluţa, mă aşez la masă şi privesc fermecată pe geam cum soarele răsare. Se anunţă a fi o zi frumoasă, o ti de care nu mă pot bucura de curând. Mă gândesc la ce s-a întâmplat cu mine. Îmi aplec capul, nu-l mai pot ţine drept, mă frământă atâtea gânduri… privirea îmi e aţintită în ceaşca cu cafea şi observ din nou umbra care mi-i s-a arătat în oglindă. Mă panichez şi vărs cafeaua involuntar în saltul meu brusc de la măşuţa de cafea. Peste tot e numai cafea! Pe podea cafeaua capată forma umbre. Zbier şi fug repede la baie, îmi dau cu puţină apă pe faţă. Speriată mă uit în oglindă şi vad cum prin spatele meu tece un fulger alb-albastru care îmi străpunge coastele delicat, fără a lăsa urmă şi cu atât mai puţin durere. Ce se întâmplă? De ce mi-i se întâmplă mie toate astea? Viaţa mea e din ce în ce mai ireală şi fără sens. Sunt stresată. Transpir. Realizez cât de mult m-am schimbat… mult prea mult. Nu mă mai recunosc! Dacă asta e ceea ce urmărea umbra să-mi spună? Acum ştiu că nu avea inteţii rele ci doar bune. Un sentiment inexplicabil îmi mă anunţă că umbra e sufletul meu. Sufletul meu a încercat să capete o formă pentru a îmi vorbi, pentru ca eu să înteleg că această schimbare trebuie bine primită. Are dreptate! Nu pot rămane neschimbată, nu pot să rămând la fel când toţi cei din jurul meu se schimbă pe zi ce trece. Îmi pun capul pe pernă, vreau să adorm până mâine dimineaţă când sigur mă voi trezi cu alte idei despre viaţă.

11 păreri la “O dimineata”

  1. Hei,ciudatel,ai creativitate,ai nevoia de a comunica ,dar nu ai cu cine,nu-i asa?Iata eu sunt una din cei(cele) care vor sa comunice cu tine.Pa,si fii mai optimista,pt.ca ingerii ne iubesc pe noi oamenii,inclusiv pe tine.

    1. Am cu cine comunica,doar ca in unele situati vreau sa ma inchid in mine,vreau doar sa scriu pe blog si sa uit de ceilalti,imi imaginez ca doar eu exist pe acest pamant si ca ma pot exprima liber,fara a imi pasa de judecata celorlalti..dar prefer sa scriu cu subinteles,stiu ca doar cei care ma cunosc cu adevarat isi vor da seama despre ce vorbesc.

  2. parca descrie starea mea … nici eu nu ma mai recunosc si vreau sa redevin aceea persoana care am fost si incerc asta din rasputeri dar totusi unele lucruri se schimba important e sa te gasesti tu pe tine 😛 cheers :P:D

  3. Nu cred ca ar trebui sa-ti pese atat de mult de ce zic cei din jurul tau si de ” judecata” lor. Singurele pers in fata carora trebuie sa dai explicatii pt ceea ce faci sunt doar Dumnezeu si cu tine.

  4. Hei Bianca ce te face sa crezi ca eu vreau sa o judec pe ciudatel?N-ai inteles intentia pozitiva a mesajului?Tu invoci un Dumnezeu strain,pentru ca daca ai fi crezut in el cu adevarat, ai fi inteles intentia mea buna.

  5. Frumos de excentric scrii tu, nu incerca sa te inchizi in tine cum ai zis in comentariu, sunt sigur ca cei ce te cunosc vor sa te asculte si, e mai bine sa impartasesti orice fel de durere cu ei, e cel mai bun medicament.

Parerea ta conteaza!

