Visez


Vegetam… prea dur spus, defapt, stăteam… stăteam sub un felinar în liniştea deplina care alunga cu severitate orice zgomot inocent care ne-ar putea trezi la realitate…uitand de toti,uitand de noi,ne tinem strans de mana ca si cum ar fi pentru ultima data,sprijinindu-ne corpurile unul de altu.Nu pot sa te privesc in ochi,ma intimidezi,privirea ta ma distruge in totalitate,iar gandul ca te-as putea pierde definitiv ma tachineaza constant.Admit,sunt o copila care ravneste dupa dragostea si fiinta ta.Recunosc,esti mai bun ca mine,mai bun in toate si mai trecut prin viata..am atatea lucruri de invatat de la tine,am atata dragoste sa-ti ofer dragule,doar ofera-mi ocazia,fa-ma sa ma simt in largul meu,ai incredere in mine si iubeste-ma neconditionat,fi sincer cu mine sau macar..minte-ma frumos.Atata iti cer,nimic mai mult.Crezi ca poti sa ma ajuti cu asta?Aberez chiar daca asta imi doresc.Timpul petrecut cu tine e de nepretuit,sau mai bine spus..tu esti de nepretuit.Chiar daca fac pe nebuna,te respec,admir,doresc,iubesc ca pe un zeu.Da,asa e! Am spus zeu.Te declar zeul inimii mele chiar daca vrei sau nu.Simt ca sunt goala pe dinauntru,tot ce simt acum sunt bataiile inimii tale divine care parca tinde in spre a iti iesi din delicatul piept.

2 păreri la “Visez”

Parerea ta conteaza!

