Ochi inselatori


Ţi-aş arăta o oglindă în momentele în care mă priveşti să vezi ce taine ochii tăi îmi şoptesc. Îmi spui că mă doreşti fără să realizezi, în adâncul sufletului tău nu mai lasă să plec. Nu vrei să te las singur pe aleea pustie, printre ceaţa care parcă ne pătrunde prin oase şi ne ingheaţă complet. Ochii. Constant te trădeaza, pe mine la beatitudine mă condamnă. Nu eşti singurul pe care privirea îl trădează, de asemenea ochii mei strălucesc divin la amintirea momentelor petrecute împreună, la amintirea chipului şi poveştiilor tale. Am atât de multe să-ţi spun dar cred că esenţialul deja l-ai aflat, e de ajuns !

7 păreri la “Ochi inselatori”

  1. E așa de cuulă poza, ciudățico. Tricoul ăla rupe tot. :)) Și ochelarii.
    De ceva vreme am tot zis că o să dau un comment pe blogul tău dar tot am uitat. Și acum mi-am adus aminte. :))

Parerea ta conteaza!

