Pedeapsa


Poţi tu oare,suflet rătăcit,să inţelegi al meu chin?Poţi tu oare,fiinţă păcătoasă,doar al meu pe veci să fii?Poţi?Pot eu,pot oare,să am incredere in tine,un oarecare?Dar pot,pot eu oare,să pătrund profund până-n cele mai adânci părţi ale minţii tale diabolice de copil nebun,fără inhibiti,fără regrete şi vise enigmatice?Poţi tu oare,să-mi fi alături când cerul peste mine cade?Poţi tu oare,om fără frică de Dumnezeu,increzător in tot ce faci,să-mi dezvălui totul despre tine pentru a imi demonstra că tu,străinule,ai incredere in mine?Pot eu oare,o săracă muritoare,să-ţi satisfac toate plăcerile vieţii fără inhibiţi sau micuţe,mari greşeli care pot distruge totul instantaneu?

Intrebări care-şi vor gasi răspunsul mult dorit in timp,neavând o exactitate,doar in timp,in timp ce noi,nu vom  mai putea fi despărţiţi.Cât de mult consideri tu,că o să ne injunghie acest curaj fără reţineri de a ne face de cap cu un sentiment atât de puternic, sfânt şi atât de pur,incât se poate asemăna cu sufletul unui nou născut?Probabil..o inimă frântă,o picătură roşiatică din ochii noştri inocenţi care se prelinge pe buzele blestemate,de mult mov..o ultimă sărutare pe fruntea plină de şerpi,un ultim ‘la revedere’ şi o luptă in care am fosti invinşi,decăzând in ochii lui Cupidon si apoi trimişi de către el in abisul morţiilor,a invinşilor ce nu au ştiut preţui darul zeiilor.

Intrebarea postului: Ai şimtit vreodată cum e să pierzi o asemenea „luptă”?

5 păreri la “Pedeapsa”

  1. „Ai şimtit vreodată cum e să pierzi o asemenea “luptă”?”
    Ei bine da. Din ce punct de vedere?
    Pe baza acestor cuvinte:”Poţi tu oare,suflet rătăcit,să inţelegi al meu chin?Poţi tu oare,fiinţă păcătoasă,doar al meu pe veci să fii?” Aceste cuvinte pentru mine, candva au fost fapte…

  2. atata timp cat stelele cerul luna si soarele exista,atata timp cat un singur om exista pe lumea asta atata timp cat un singur suflet va sopti zeilor cuvantul,,iubire” mereu se va naste o farama de viata si imbunati vor acorda inca o sansa celor ce nau stiut a pretui acest cuvant.Ciudate fapturi stravezii si totusi opace oamenii resping si atrag acest cuvant intrun joc milenar si nesfarsit a carui taina si final nu il stie nimeni.Eu sper sa invete sa iubeasca…e prea putin timp ramas si clepsidra isi scurge nisipul fin…..

Parerea ta conteaza!

