Pleaca


[Fotografia ii apartine lui Vlad ,caruia ii multumesc!]

Ce-ti trasmit ochii tai incruntati cand ma vezi?Cat de mica sau chiar mare,cat de naiva,indiferenta,cat de geniala sau idoata ma vezi?Opreste-te!Nu-mi raspunde,oricum nu o sa tin cont,doar eu ma autodenumes,ma autocondam,doar eu ma pot corecta in asa fel incat sa duhnesc a puritate,doar eu ma pot duce atat de jos,incat sa pot simti cu varful picioarelor lava fierbinte a pacatului,incandu-ma in ea.Flegmatic ma intrebi:

-Tu,cum si cine naiba te crezi?

Cu un zambet pervers pe chip,relaxata si plimbandu-ma dintr-o parte in alta a incaperii goale cu claritate iti soptesc:

-Eu?Eu sunt tot ce e mai rau si mai bun pe pamant,sunt persoana cu cele mai multe masti,sunt tot ce ai visat vreodata si tot ce ai urat.Te felicit,daca ai reusit sa-mi cunosti fiecare masca,fiecare fapta..dar totodata te urasc pentru asta,pentru ca ai reusit sa ma cunosti atat de bine,pentru ca,printre acele masti sunt ascunse in adancuri unele pe care nu as fi dorit vreodata sa ti le arat,defapt,nu as fi dorit sa le arat nimanui,as vrea sa rup acea parte din mine,sa-mi fie straina cu totul.Probabil..nu ai habar de ce incerc sa-ti spun eu acum..

-Defapt eu chiar…

-Opreste-te,inca nu am terminat!Cum spuneam..probabil nu intelegi,nu concepi ce incerc eu sa-ti spun acum..dar..incearca sa  citesti cuajutorul  auzului care de obicei percepe tot,exceptand ce e bun si ce trebuie auzit, printre randurile care plutesc lin in aer asemenea unor gingasi ingerasi.

-Ce?

-Cum spuneam..uita ca am vorbit vreodata.

Dupa care imi iau haina,plec si trantesc usa in urma mea…

7 păreri la “Pleaca”

  1. ochii-oglinda pentru suflet…masca?doar o mica poarta spre alte masti ascunse bine in adancul mintii si al sufletului.(nu nu sunt aceleasi,mntea are mastile ei si sufletul le are pe ale lui)orice incerci oriunde te duci esti prins intro lume de masti te trezesti mereu intre aceiasi pereti albi privind acelasi tavan care de fiecare data iti pare mai nefamiliar ca de obicei intrebandute ….azi ce masca port?

  2. uuu. multe masti.. stari diferite.. lumi diferite!…? nu nu cred … persoana se imparte in multe parti care sunt ascunse cu viclenie!.. nu nici asta nu cred persoana are de ascuns si nu are curaj sa arate! curjul il capeti dar daca scapi ce nu trebue suferi .. frumoasa noua tema!

Parerea ta conteaza!

