Amintiri


Ai ajuns intr-un loc unde..nu multa lume are cheia de la intrare.Ti-ai sapat adanc santuri de amintiri dulci si amare care sub nici o forma nu pot fi uitate.Cu  tine am ras,chiar am plans…si lectii de viata am strans.M-ai facut sa inchid ochii dar tot tu m-ai ajutat sa-i deschid,ce simt acum e un amalgam de sentimente ce nu poate fi descris.Totul vine de la sine,din interior,pixul pe foaie aluneca usor.Te-am studiat,te-am iubit,te-am urat si in timp te-am cunoscut.Stanga,dreapta vorbea,dar eu..am insistat sa te descopar ca pe o comoara prafuita,sa trec  de pamantul dur care se arata,sa sterg praful cu cea mai mare atentie,sa fac comoara sa straluceasca si sa ma avant cu grija,sa-ti descopar fiecare particica.Cu tine fiecare gand,fie bun,fie rau l-as impartatii.Fara tine..vineri 13 nu ar mai fi..crede-ma,doar tu puteai sa faci dintr-o zi proasta o zi plina de bucurii.Si acum ma gandesc ce vom face peste un an prin mai,in 13..stii tu,cea mai tare zi din an.Nu o sa permit  sa nu te am aproape in aceasta zi..poti sa pleci unde vrei,dupa tine voi veni.Asta e ziua in care vreau doar al meu sa fii.Nimeni sa nu ne stea in cale,vom face lumea-n jurul nostru sa se roteasca,doar..imagineaza-ti.Si..stau cu foaia alba-n fata,am prea multe idei,intamplari de relatat si prea putin timp sa le pun pe toate cap la cap.Nu stiu daca intelegi unde bat,tu esti acel baiat cu care a-si petrece un veac,cu care as putea sa vorbesc neincetat privindu-l in ochii falsi de ingeras.E un demon cu chip de copil,e un copil cu gandire de adult,e un adult cu idei de adolescent nebun,e un nebun asemenea unui geniu pur,e mai pur decat Fecioara Maria,si intradevar,ii cam place Maria.Probabil e singuru pe care nu l-as putea vedea suparat,singuru care zambetu pe buze-mi aduce-n dar,singuru,singuru care prin povesti de vis si cosmaruri m-a purtat,singuru al carei voci vreau sa o aud iar si iar.Esti tot ce am avut,vreau sa spun..tot ce am pierdut.

Parerea ta conteaza!

