LUPtatoare


Viata mea nu are nici  un sens,incep sa nu mai cred nici in propriile conceptii,totu-n jurul meu e dezaxat,oamenii bolnavi mintal se rotesc bezmetic in mintea mea infetandu-mi fiecare parte pentru care am muncit sa creez un rost a vietii.Fara sens,viitor sau ajutor din partea lor cad la pamant.M-au secat de puteri,mi-au furat mii si mii de idei,s-au rugat sa nu ma mai ridic la loc,asta este defapt problema lor,o sa lup sa fiu din nou in picioare,sa-i fac sa se teama de-a mea putere ucigatoare si sa-i alung pe fiecare-n parte departe de mintea mea,sa nu-mi mai intunece viata.

3 păreri la “LUPtatoare”

Parerea ta conteaza!

