Lasa-ma sa fiu


Lasă-mă să cred că sunt regina inimii tale,lasă-ma să mă simt împlinită,lasă-mă să visez că eşti doar al meu,ia-mă in braţe ,sărută-mă lent şi încearcă să simţi ce simt şi eu,nu-ţi fie teama,ce simt eu acum,e cel mai frumos sentiment.Vino,pluteşte cu mine pe acest nor negricios de la atâtea gânduri  dar pufos care te aşteaptă de prea mult timp,care vrea să-ţi deschidă ochii şi să mă priveşti in ochi,el ştie că vei rămâne uimit,de aceea vino cu mine,vino să vezi câte are norul meu de spus,aşteaptă de mult să-ţi povestească cum nu pot noaptea să dorm,cum stau intinsă si îi mărturisesc ce simt pentru tine seara de seara,cum visez şi ce şcenarii în cap îmi creez.Lasă-mă să te aduc lângă mine,mă laşi?

17 păreri la “Lasa-ma sa fiu”

  1. Sincer mna ne cunoastem si nuj cand am citit ce ai scris am ramas uimit si in timp ce am citit m-am vazut cu niste haine negre pe mine si eram intr-un peisaj alb spre roz si parca zburam am inceput sa ma uit in jur si auzeam o voce ce imi vorbea (vocea aia imi povestea adica mna citeam:)) ) si ai aparut din senin mai luat de mana si am mers pe acel nor negru neam asezat pe acel nor si ne tineam de mana si ne uitam unu la celalat cu niste priviri calde si cand am terminat de citit parca am disparut de acolo deci am avut o senzatie fff ciudata si placuta sincer mi-a placut ce ai scris …:X….da tot luni la scoala te Tachinez>:):*:*:*

Parerea ta conteaza!

