La naiba.


Tu..în camera alăturată..eu chiar după colţ.Tu,visezi să te sărut,eu..sărut buzele unui necunoscut.Nu mă gândesc nici o clipă la tine,ar fi fără de folos,încerc să te ignor în timp ce ca un invitat nepoftit forţat intrii în decor.Pleacă!Nu te mai vreau lângă mine,îmi e uşor să-ţi spun…m-am săturat de tine!Tinzi să crezi că nu te-am iubit niciodată,a fost un timp în care viaţa toată mi-aş fi dat-o pentru o clipă de atenţie din partea ta,pentru o mângâiere caldă şi o sărutare uşoară chiar pe obraz.Acele zile,au trecut!Au trecut precum îmi trec şi eu mâna în părul unui necunoscut care ai fi putut fii tu.Ai fii putut fii tu,prostule!Nu-mi pasă ce simţi acum,nu-mi pasă ce pentru tine însemn,nu-mi pasă de unde vii şi ce faci,dacă eşti bine sau dacă încă mă mai placi.Bună dimineaţa,dragule!Te-ai trezit cam prea târziu.Se spune că niciodată nu e prea târziu,acest caz contrazice aceste spuse pe deplin.Numeşte-mă după placul inimii tale,loveşte-mă unde ştii că mă doare,trezeşte-mă la realitate şi pleacă înainte să-mi revin,să te dobor,distrug în tăcere,cu o privire să-ţi ingheţ sângele în vene..să mori lent,să suferi cum îmi doresc eu.

Un gând despre „La naiba.”

Parerea ta conteaza!

