Trip


Stăteam,parcă aşteptându-l,a apărut  de nicăieri,cu ochii aţintiţi în pământ îi aud paşii care încet,încet se apropiau spre mine.L-am privit  în ochii albaştrii-verzui,erau atât de puri şi de frumoşi încât m-am pierdut in ei preţ de câteva  secunde.Glasul lui  timid trezea înăuntrul meu o furtună de emoţii.S-a apropiat de mine…acum stau şi mă gândesc la acel moment şi cred..cred că am fost rece cu el,nu-mi pot da seama ce a fost în capul meu,probabil nu am ştiut cum să reacţionez.Şi acum simt căldura cu care îmi învelea mâiniile îngheţate cu ale lui ,privindu-mi chipul ingenuu.Brusc,mă trezesc!Dar el, nu mai e.L-am căutat cu privirea …în zadar.

4 păreri la “Trip”

Parerea ta conteaza!

