Blestemat


O linişte terifiantă se năpusteşte asupra oraşului,o linişte nebună.Soarele săturat de această lume,apune încet fără nici un sunet,dispare graţios după munţi.Gâzele,oamenii,totul e mut.Dar ce se aude?Cine a îndrăznit să pângărească blestemata linişte?Cine?Privesc în jurul meu şi nu înţeleg..ce se întâmplă?Un strigăt puternic se aude din interiorul macabrei case de peste drum.Fără a mai sta pe gânduri mă avânt în căutarea unor răspunsuri.Trec strada în urma maşiniilor şi cu cât  mă apropii de ea,casa,capătă misterios forma unui suflet.Ochii îmi iasă din orbite de uimire!Şi fără să apuc să mai fac un pas,casa,asemenea unei iluzii optice revine la forma iniţială.Ochii îmi joacă feste sau ce nai..Iubite,tu eşti?Tu eşti ascuns după vechea şi murdara perdea de la geam?Privesc în ochii tăi,văd suferinţă,mă chemi,verşi lacrimi reci şi sărate în timp ce îmi dezvălui nenumăratele tale păcate fără nici o vorbă.Ce se întâmplă cu tine?Ce se întâmplă cu noi?Cum,spune-mi,cum ai putut să-mi faci una ca asta?Cum ai putut să îmi trădezi încrederea cu atâta nonşalanţă?Nemernicule!Meriţi să arzi în iad,asta meriţi!Şarpe ce eşti,cine,cine te-a trimis să-mi ruinezi viaţa şi sufletu?În genunchi plâng înaintea ta,uite ce mi-ai făcut,uite unde din cauza ta am ajuns!Dacă mi-ai putea simţi durerea,ahh,dacă ai putea,ţi-ai înţelege fatala greşală comisă.Trebuia să ştiu,trebuia să nu cred în ochii tăi senini şi în cuvintele dulci rostite de ale tale buze blestemate.

3 păreri la “Blestemat”

Parerea ta conteaza!

