Dinainte


 
Te port mereu in gand
Te aseaman cu tot ce-i sfant
Simt cum ma pierd
In abis de dorul tau,
De dorul glasului tau.

Detin mii de vise,
Mii de ganduri.
Toate se indreapta spre tine.
As vrea sa te am 
Doar pentru mine
Sa te iubesc cum 
Nu am mai iubit pe nimeni.

Devin regizor peste noapte
Fac scenarii 
Din dorinte arzatoare
Imi acord un rol special,
Iar pe tine te supun 
Sa joci rolul iubitului meu drag.

Nu,nu ma pot oprii
Din a te iubi
Ce ti-am facut?
Mai condamnat prea dur..
Inainte sa pleci,
Te  rog,mai acorda-mi un minut.
3 păreri la “Dinainte”

Parerea ta conteaza!

