camp


Te ocrotesc ca o mamă,te îmbăt în a mea mireasmă,te doresc ca o ispită,te visez ca o copilă,chip de înger ingenuu,te ador ca o sclavă,te iubesc ca o nebună,te sărut ca o ploaie şi te-acopăr cu a mea dulce,caldă îmbrăţişare intr-o zi cu soare pe un câmp oarecare,privind cum,soarele,apune şi ţinându-ne de mână,îmbetaţi de dragoste şi alcool ieftin.Atât de nepăsători de privirile oricarui trecător,suntem doar eu şi tu pentru întâia oară.Te privesc adânc în ochi,te îndemn fără glas să mă iubeşti.Nu te opri!Soarbe-mi respiraţia,nu gândi,ţine-mă strâns la pieptul tău,şopteşte-mi vorbe de amor,iubeşte-mă cum ştii tu mai bine,visează,visează cu mine.

Parerea ta conteaza!

