Incă visez.


Azi nu a fost o zi oarecare,a fost,a fost diferit .M-am simţit atât de bine încât am uitat de orice gând.Am cunoscut o persoană specială,o persoană diferită.Mi-a făcut ziua mai frumoasă.Nu am mai zâmbit de mult cum am făcut azi,nu am mai privit pe nimeni în ochi cum am făcut azi,nu am mai avut emoţii de mult timp,cum am avut azi.E ciudat,de obicei nu am treabă cu emoţiile,sunt foarte deschisă şi..Ahh,să nu uit!Ziua de azi mi-a plăcut mai mult decât oricare alta.A fost totul atât de perfect prin echilibru.Aş vrea să-mi aduc aminte mai multe zile ca aceasta,sper să nu fie ultima.Restul e mister.

4 păreri la “Incă visez.”

  1. o cugetare proprie: „Viata e facuta din zambete… si zambetele fac viata!”
    Tine minte asta, caci zambetele te caracterizeaza, si prin zambete faci pe ceilalti fericiti!
    Just keep smiling 😀

Parerea ta conteaza!

