Aiureeeeeeeeeeeeea!


Şi vorbeam seara trecută cu un amic despre vise,dragoste si alte bullshit-uri de genu.Mi-a dat cu vise copilăreşti şi din motive personale m-am gândit să scriu nişte idei despre ce îmi doresc de la un tip şi cum visez ca el să mă iubească.

HERE WE GO!

În primul rând îmi doresc  respect şi sinceritate.Vreau ca atunci  când e cu mine să îmi acorde toată atenţia lui,exceptând cazurile în care suntem şi cu alte persoane,aş vrea să fie duuuulce,să-mi zâmbească copilăros,să mă privească în ochi,să mă asculte.Ahh!Vreau ca el să mă ţină în braţe şi să-mi spună cât sunt de grozavă,iar dacă nu sunt,să-mi spună cât nu sunt de grozavă[hahaha] în timp ce eu îi şoptesc cât e de scump,printre cuvinte sărutându-l uşor  şi zâmbindu-i intens.Visez,în drum spre casă să-mi imaginez că el,e încă alături de mine,simţind mirosul parfumului său care acum,îmi acoperă hainele.la ce nu visez eu?Visez să dorm seară de seară îmbrăcată cu o haină care ii aparţine.Vreau să adorm cu gândul la el fiind sigură că şi el se gândeşte in acel moment la mine.Vreau,vreau ca atunci când  îl sărut  să se lase purtat de val,visez să simt fluturaţi în stomac când fac asta.Vreau să mă pierd în ochii lui,îl vreau,oricine ar fi,oricine ar fi ca el.

2 păreri la “Aiureeeeeeeeeeeeea!”

Parerea ta conteaza!

