Moartea trecutului


Am suferit după,pentru trecut,m-am luptat pentru el,nici măcar nu mi-a mulţumit,nu a îndrăznit,mi-ar fi fost de ajuns.Acum este timpul ca trecutul să sufere pentru mine căci m-a pierdut pe veci.Iubitule trecut,amintire dulce-amară,ce mi-ai făcut acum nu mai contează,ţine minte,am să te înlocuiesc cu necunoscutul prezent,am să-ţi uit sărutarea,în sfârşit am să trăiesc uitarea.Ar fi în zadar să mărturisesc că tu erai totul pentru mine deoarece acum nu mai eşti,din minte mi te-am şters,din inimă bucata care te vroia am sfâşiat.Într-o zi,poate, te vei întreba sec „de ce?”.Ahh!Am să te las o clipă care te va chinui ca douăzeci de mii de ani apoi o să-ţi răspund cu indiferenţă pe chip…tu eşti cauza învinsei  noastre iubiri.Mi-ai provocat lacrima din ochi pe obraz să mi se prelingă,pe pământ să-mi cadă,mai trădat cu nonsalanţă si mai tratat ca pe o zdreanţă.Ţi-as da un citat dar nu am să o fac.Mesajul e mult prea clar.Vreau să suferi,să simt,să văd cum suferi şi te chinui,trecutule murdar,vreau să te dau diavolului în dar,să pleci,în iad să arzi.Trecutule,lasă-mă să trăiesc,dispari!

3 păreri la “Moartea trecutului”

  1. un mare LIKE pt asta…:-bd
    ff tare bai>:D<:*
    imi plac enorm aceste fraze:"Mesajul e mult prea clar.Vreau să suferi,să simt,să văd cum suferi şi te chinui,trecutule murdar,vreau să te dau diavolului în dar,să pleci,în iad să arzi.Trecutule,lasă-mă să trăiesc,dispari!"
    ff tare;)):*

Parerea ta conteaza!

