Despre lume, sfarsit si alte maruntisuri.


Să fim sinceri,până în prezent câţi retardaţi s-au trezit că în data de X si Y va fi sfârşitul lumii?Exact!Mulţi.Noi nu ar trebui să credem sau să ne gândim la aşa ceva.Hmm,vă întrebaţi de ce,presupun.Motivul pentru care noi nu ar trebui nici măcar să ne gândim la aşa ceva este pentru că acest gând ne va aduce la disperare.Ne produce stări de agitaţie,depresie chiar şi nu numai.Ar trebui să trăim fiecare clipă cum ar fi ultima tot timpul nu doar intr-o zi,intr-o zi banală.Oarecum,mass-media e problema.Nu mă prea uit eu la TV,e plictisitor,plin de rahat prostii şi acesta este răspunsul de ce,eu, prefer să citesc o carte sau să scriu,să ies afară,să nu dau atenţie fiecărui prost care îmi iasă în cale.Sfărşitul lumi poate nu va fi niciodată.Sunt destule semne că ar fi aproape,dar dacă ne gândim bine,oricine ar fi putut spune că într-un anumit an natura o va lua razna,o să fie criză.Erau nişte lucruri de care oricum ne loveam.Pun pariu că această lume,aşa cum este ea,va dăinui.Ca o ultimă propoziţie aş dori să vă propun să completaţi următorul sondaj.Mulţumesc!

3 păreri la “Despre lume, sfarsit si alte maruntisuri.”

  1. Daca te preocupi cand o sa mori,nu ai timp sa traiesti!!!…Viata e extraordinar de frumoasa!Nu-mi pasa cand mor,sau unde merg dupa ce mor,e un stres inutil care nu te lasa sa traiesti din plin!!!Parerea mea!

Parerea ta conteaza!

