Experiment


Saluuuut!

Vorbeam cu R. şi din întâmplare îi cerusem părerea despre o piesă.Întrebasem ce simte când ascultă piesa.Am observat că ceea ce el simte în momentul în care percepe piesa este total diferit de ce simt eu.Prin urmare am făcut o mică cercetare.

R. spunea că simte sărăcie şi tragedie.

Adina se gândise  la un om pierdut,singur şi uitat de toţi.

 Maria simţea o poveste de dragoste tristă,trăind sentimentul acela de tristeţe,iar la sfârşit se gândeşte cum un „el” îşi revine şi se consolează singur ştiind că va fi mai bine fără „ea”.

Katy m-a surprins spunând că el se gândeşte la aventură.

Klau simte amintiri.

Daria spune că piesa o sperie,prin urmare simte teamă.

Rox spune că simte libertate deoarece piesa o face să plece undeva departe,să fie singură.

Paul spune că el simte libertate.

Eu mă gândesc la renaştere,la libertate,nonconformism şi puritate!De ce?

Deoarece aş vrea să renasc,doresc libertate,am o gândire nonconformistă şi vreau să mă înec în puritate.

Din asta deduc→ Ascultând o asemenea piesă trăieşti prin ea,simţind ceea ce eşti sau ce îţi doreşti.

Un gând despre „Experiment”

Parerea ta conteaza!

