Linistea I


In aburi de alcool ma scufund si fug departe,ajung pe un camp.El ma urmeaza tacut.Cutremur bezna cu glasul surasului meu.Ma impiedic,simt cum corpul meu se contopeaza cu iarba moale.Ajunge inaintea mea.Daca ochii lui ar avea glas ar spune „ce ai patit,prostuto?”.Liniste.Se apropie,ma strange in brate,imi cuprinde mijlocul precum un cordon.Il privesc cu un zambet pervers pe chip si ii spun „vino!”.Il iau de mana si alergam pana la malul unui lac din apropiere.Soarele rasare.Ochii nostrii sunt incercanati,inimiile impacate.Imi razam capul de umarul lui si simt cum razele soarelui imi ating fata.A fost o noapte de vis,o noaptea care a trecut atat de repede.Ce va fi maine?Iubire de vara petrecuta intr-o seara.

4 păreri la “Linistea I”

  1. Bucură-te de prezent e tot ce ai şi fă ca totul să se merite. Să nu te gândeşti că s-a terminat ci că abia a început.

  2. hai…pe bune…eu cred ca poti mai bine de siroposenii…sunt niste imagini destul de plastice…dar prea mult „guys stuff”. abordeaza si alte teme… stiu ca dragostea iti bantuie capul… si daca tot o abordezi…apropiete de ceva mai matur si realist… viata e mai misto decat filmele americane:)

    1. nu e vorba despre guys stuff si dragostea care ma bantuie,imi place sa scriu despre asa ceva,chiar foarte mult.metaforele pe care le folosesc sunt cu subinteles,daca ai citit printre randuri ti-ai da seama ca ce scriu sunt intamplari,sentimente extrase din viata de zi cu zi.pana si filmele americane sunt extrase din viata de zi cu zi :)).mersi pentru sfaturi,iti doresc o zi buna incontinuare si o noapte buna.

Parerea ta conteaza!

