Starea.


Mă simt..ca tine!Ştiu că îţi e greu,simt cum te lovesc când te privesc,cunosc sentimentul,când te văd la intrarea morţii rămân fără suflet,lacrima-mi îngheaţă.De unde vis.speranţă,dragoste,ură,gelozie,faptă,sărut,amintire?Uită-te în oglindă,ce-ţi lipseşte?Cu ce ai rămas?Ai mers mai departe pe drumul tău?Ai rămas în urmă?Îmi simt numele pe buzele tale.Nu poţi să mă uiţi.Ce nu te lasă să recunoşti?Mândria?Cât timp crezi că o să mai fi viteaz?Cât vrei să te mai chinui?Îmbătrâneşti ceas cu ceas,gândeşte.Vrei în urmă să te las?Ţi-am promis,nu am să o fac!O să spunem că asta se numeşte destin.Destinul tu ţi-l faci,nu fii slab!E devreme să-ţi spun că te urăsc,e devreme să te întorci înapoi la mine,e devreme,vezi să nu fie prea târziu.

2 păreri la “Starea.”

Parerea ta conteaza!

