Adio.



O ţin intr-o veselie .Ai auzit cât sunt de fericită? Asta e legea junglei de asfalt. Ştii cum e? Ce prostie! Normal că ştii! De când te ştiu eşti cum mă chinui eu să fiu, nenorocitule. Ia o pauză din a face parte din viaţa mea, precum menopauza, pentru că oricum erai ca menstruaţia. Nu am nevoie să-ţi aud glasul, să-ţi văd faţa, când mă vezi întoarceţi privirea şi prefă-te că nu mă vezi. Nu te mai văd ca pe un zeu, nasul meu în prezenţa ta se crede Dumnezeu şi se înalţă graţios spre cer, ochii mi-i dau peste cap de parcă mă uit la curcubeu,mersu meu e apasat dar lent, te las să priveşti mai atent ce ai avut şi ai pierdut.

3 păreri la “Adio.”

  1. Hmmm,am fost si eu suparat si mi-a venit sa scriu ceva asemanator dar m-am abtinut pentru ca intr-un fel imi parea rau…Stiu ca te-ai gandit si tu la treaba asta…Oricum s-au legat niste rime frumoase prin articolu’ tau.

    1. Da,si eu m-am gandit.
      Mersi pentru observatie.
      Eu daca nu scriu pe blog,nu pot merge inainte,nu pot sa ma calmez sau sa iert :)).
      E ciudat dar mi-am format un obicei din asta si ma ajuta.

Parerea ta conteaza!

