Din suflet.


Cât timp o să mă mai răzgândesc în privinţa ta nu am idee. Mă înjuri, mă ignori, pleci fără să te mai uiţi înapoi, dar stârneşti sentimente înăuntrul meu chiar şi dacă nu vrei. Aş vrea să-ţi cânt în fiecare seară înainte să adormi ce e bine şi ce e rău, pe cine să iubeşti, să ţii aproape şi pe cine să ţii departe. Cine te înţelege mai bine ca mine? Cine? Pun pariu că nici una nu a fost ca mine, nici una nu te-a iubit, nu te-a alungat, nu te-a făcut să plângi şi să îi spui că e tot ce ţi-a rămas. Mai înşelat, tot la mine te-ai întors, te-am înşelat, ştii bine că tot la tine m-am întors. Atâtea amintiri dulci şi amare. Te vreau vara lângă mine pe iarbă, iarna de mână cu mine să te plimbi prin parcul inghetat, toamna şi primăvara tot pe mine să mă iubeşti.

11 păreri la “Din suflet.”

  1. Uneori e bine sa lasi de la tine si sa faci tu primul pas spre impacare…E posibil ca cel pe care-l iubesti sa vrea dar sa-l impiedice orgoliul sa faca acelasi lucru…Si pana la urma incercarea moarte n-are…

Parerea ta conteaza!

