Regina dramei


Si vreau sa plang,sa ma descarc,sa uit cat te-am iubit si ca inca ma mint ca te-am uitat.Imi provoci doar dureri si nu ma lasi sa te uit.De ce faci asta?Inca ma mai iubesti?Spune-mi,vreau sa stiu.Ce pot sa fac?Simt,simt ca ai nevoie de mine,dar acum eu nu iti mai pot vindeca raniile.Ai ales pe altcineva,ea sa-ti aline sufletul si durerea din urma mea.De ce nu poate?Credeam ca va iubiti.Ca mai uitat.Nu uita de cate ori am cazut si am plans si mi-am calcat mandria in picioare doar pentru doua minute.In doua minute in care tot ce am facut a fost sa te privesc in ochi,sa vorbesc cu tine.Chiar daca nu imi spui vorbe dulci si ma ignori intr+un mod rautacios,ma injuri,imi spui de cate ori am gresit.Si ce?Tu nu ai gresit?Nu-mi spune asta.E imposibil!Spune-mi ca sunt regina dramei,ca dramatizez mereu,dar uita-te la tine..parca-i fi regele meu.Esti tanar,ai o viata inainte.Dar te distrugi.Imi e dor sa-mi spui sa am grija de mine.Indiferenta e opusul dragostei,dar tu nu-mi areti asta,incerci sa ma urasti.Iti multumesc pentru asta.Si eu te urasc!

3 gânduri despre „Regina dramei”

Parerea ta conteaza!

