Mereu alaturi de tine.


Când fulgi de nea mă vor împodobi,vei fi lângă mine,alugându-i cu gelozie.Când mireasma florilor de cireşi îmi vor invada simţurile,vei fi lângă mine,simţind şi tu.Când soarele-mi va arde pielea iar buzele îmi vor încerca tăria,te vreau lângă mine,să iubim tinireţea.Când frunzele vor cădea iar vântul le va aduce înaintea mea,ţine-mă de mână,să păşim împreună.Când fulgi de nea..totul o să se repete până ce noi nu o să mai fim,pentru că iubitule,tu m-ai învăţat să iubesc!

2 păreri la “Mereu alaturi de tine.”

Parerea ta conteaza!

