Durere-Ce cuvant..


Capul îmi explodează,nu suport lumina zilei şi nici măcar cea artificială.Mă mişc greu,o durere de nicăieri îmi străpunge arcada.Am frisoane.Încerc să-mi fac o cafea.De când m-am ridicat din pat,nu mai simt nimic,numai durere,cred că încep să mă obişnuiesc.Cafeaua e pregătită.Mă aşez pe scaun la masă.Sorb guri mici de cafea cu gândul departe.Credeam că m-am obişnuit cu durerea,se pare că nu e aşa.A revenit şi parcă mai puternică,sfâşietoare ca niciodată.Cât de naivă sunt!Mă amuz pe seama mea.Cine se poate obişnui cu durerea?Oricât de mult te-ar înconjura,niciodată nu o să poţi să-i strângi mâna.O să-mi revin,am îndurat cu mult mai mult decât atât.

8 gânduri despre „Durere-Ce cuvant..”

Parerea ta conteaza!

