Explicatie?


O să fie bine.Atât pentru mine căt şi pentru tine.Îţi promit.Simt că cu mine nu o să ai un viitor dulce cum ţi-ai dori.Mai bine mai devreme decât mai târziu,cu sentimente în joc,cu extaz în „te iubesc”.Lumea e plină de femei care probabil te-ar iubi numai pe tine.Îmi e frică.Dacă la un moment dat nu o să te iubesc doar pe tine?O să ne fie mai greu.Ascultă-mă,mă cunosc şi îţi vreau numai binele,cu mine,nu e armonie şi iubire.Nu vreau să te schimb,să mă schimb.Promit că o să privesc în urmă cu zâmbetul pe buze şi o să-mi amintesc cu mândrie că intr-o toamnă ca aceasta,te-am iubit doar pe tine.

6 gânduri despre „Explicatie?”

Parerea ta conteaza!

