Pentru T .


Hey!Nu eşti sănătos,eşti ca un drog.După ce l-ai încercat o dată,mai vrei şi mai vrei în doze din ce în ce mai mari.First date?Cel mai tare first date,babe.Mi-ai captat toată atenţia,nu pot să vizualez altceva,doar imagina ta.Dacă regret ceva,e că nu am preţuit fiecare clipă.Promit că nu o să mai fac această greşeala!Mi-ai aruncat un zâmbet de cum te-am văzut,încât m-am împiedicat şi te-am călcat.Am mai văzut scena asta intr-un film,ţin minte că m-am amuzat pe cinste.Acum nu mai râd,în schimb am un zâmbet prostesc pe chip.Ce înseamnă asta?Dragoste la prima vedere?E prea devreme,ştiu,dar sentimentele nu ţin sau se măsoară în timp.Îmi eşti atât de draaag!Nu pot să-mi explic cum ai reuşit să-mi intri sub piele atât de viclean,nici nu am simţit,doar m-am trezit fericită,cu animale în stomac şi mai ales,cu un sărut pe buze,pe care vreau să-l simt de fiecare dată când gândul îmi zboara la tine.Ţi-am spus că doar vocea ta îmi trezeşte mii de fiori?În acest moment eşti tot ce vreau şi singurul pentru care merită să aştept.Aş avea atâtea să-ţi spun,dar nu pot,îmi invadezi fiecare parte din gândire şi lacom o câştigi.

3 păreri la “Pentru T .”

  1. „Aş avea atâtea să-ţi spun,dar nu pot,îmi invadezi fiecare parte din gândire şi lacom o câştigi.” – Tare spus! 🙂

Parerea ta conteaza!

