Alta lume


Mă trezesc din somn,când tu nu apari prin visele mele,unde tu nu eşti,totul în jur pare întunecat şi fără sens.Mă inspiri cum nimeni nu a mai facut-o.Atunci când mă gândesc la tine,e simplu,pixul pe foaie alunecă uşor,valsând de bucurie,inima mă ajută şi tăcută mă îndeamnă ,îmi dictează cuvinte dulci,pline cu sentimente şi adevăr.Dintr-o dată nu ştiu unde mă aflu,dar văd lumea cu alţi ochi.E mai frumoasă!Mai vie!Îmi e ciudă pe fiecare cuplu zărit pe stradă când tu nu eşti lângă mine.Iubesc să zâmbesc,a trecut ceva timp de când nu m-am simţit atât de bine,zâmbesc din senin şi nimeni nu mă poate oprii,zâmbesc când îmi aduc aminte felul în care mă priveai lacom şi jucăuş.Însetaţi de iubire,pământul se va cutremura la următoarea noastră întălnire.

2 păreri la “Alta lume”

Parerea ta conteaza!

