Dansul pasiunii


Dragostea mea pentru tine e mai intensă decât un dans de tango!Două zile,tortură pură!Aş vrea să nu am nimic de făcut,să fiu tot timpul lângă tine,să-ţi împărtăşesc secrete,să te necăjesc,toată ziua să te iubesc,imaginează-ţi.Nu e raiul pe pământ?De când te-am cunoscut,ciocolata nu mai  e atât de dulce,dimineţiile nu mai îmi sunt seci iar serile amare.Suntem pe aceeaşi lungime de undă.Am şi uitat cum e  fără zâmbet pe chip sau obraz ud.Mă las purtată de val,simt siguranţă,iubire şi înţelegere.Mama nu mă mai recunoaşte,dintr-o dată am devenit o fată cuminte,liniştită.Nu mă vedeam în postura asta,am mai iubit,dar nu aşa,nu atât de intens şi pur.Da,pur!Nu am mai iubit pur.Am iubit dar am înşelat.Îmi ziceam că aşa trebuie să fie,îi rănim doar pe cei pe care îi iubim.Mă amăgeam.NU-i răneşti pe cei pe care îi iubeşti.Am nevoie de tine ca de aer.Mă bucur că mai cunoscut aşa cum eram,de la bun început.Mai ştii?Înecată în alcool,tu la fel,pe bordură,ne dădeam cu poveşti.Printre puţinele lucruri pe care mi le amintesc din acea seară,eşti tu.M-am distrat cu fel şi fel de oameni.Cu tine am purtat doar o conversaţie şi doar numele tău mi-a rămas tipărit în minte.Eşti special şi te iubesc pentru ceea ce eşti.Ştiu,ştiu,fapte nu vorbe.O să-ţi demonstrez în timp că nu sunt vorbe goale.Ţi-ai pus amprenta asupra mea,acum îţi aparţin.Doar ţie!Îmi eşti drag,timpul mă omoară,iar amintirea ta mă tulbură mai tare. Atât de fin,în paşi de tango vreau să păşesc în viaţa ta.Dansul pasiunii descrie perfect dragostea mea.

2 păreri la “Dansul pasiunii”

Parerea ta conteaza!

