Înfruntă


Înfruntă realitatea,lumea şi nu te da bătut.Împinge-te,agită-te,creează-ţi un loc în această lume fără scrupule.Totul în jurul tău e viu şi ripostează.Eu asta fac.Înfrunt realitatea cu irealul creat de mine,lumea cu priviri reci,trişând,tot mai în faţă pe propriul creier ajungând.Bine,gata cu seriozitatea.Andrei,mă urmăreşti?Postul e pentru tine,ştii asta!Uite cum stă treaba,hai,soarbe o gură de cafea,trage de două ori din ţigară,aminteşte-ţi că nu eşti singur,suferinţa acum se împarte la doi,fericirea,nebunia se inmulţeşte cu doi,chiar dacă urâm matematica,ştim amândoi că ecuaţia asta o vrem între noi pe lângă chimia adunată din aburi de alcool,Dumnezeu poate fi sau nu cu noi,mergem înainte,împreună,păcătoşi sau plini de noroi(îţi promit,nu vom trece prin ploi,stăm departe de noroi),armonie creeam,prin dragoste valsăm,nicăieri nu ne adaptăm,unul în jurul celuilalt  orbităm,eu sunt pământul tu eşti soarele meu,spune unde vrei să plecăm,doar ia-mă de mână,hai,hai să plecăm,de toţi cei de acasă să ne înstrăinăm.

9 păreri la “Înfruntă”

Parerea ta conteaza!

