Dimineataaaa!


E dimineaţă, soarele îmi bate în fereastră parca spunându-mi pe un ton cald : „somnoroas-o trezeşte-te, priveşte-mă, sunt pe cer”. Îmi beau singură cafeaua , ţigara nu mă ajută deloc.Îmi plac dimineţiile, mă inspiră. De aceea urăsc şcoala, îmi fură dimineţiile şi mai ales, dimineţiile de iarnă, acelea friguroase în care tot ce vreau este o pătură caldă, o cafea, lenevind cu un serial bun, cum ar fi Lie to me, pe care îl recomand chiar dacă am văzut doar primele 6 episoade. Nu am dormit aproape toată noaptea, un gând mă seacă, dar nu mă simt obosită, nuu, nu am cum, e prea frumoasă acestă dimineaţă iar Oasis o îndulceşte mai  tare  .Hope u like it!Vreau să pictez!Am spus oare că dimineţiile mă inspiră?Pe mai târziu!

Parerea ta conteaza!

