Poti sa spui ca ai prieteni?


Câţi prieteni ai?

Definiţia prietenului din dex sună cam aşa
PRIÉTEN, -Ă, prieteni, -e, s. m. şi f. Persoană de care cineva este legat printr-o afecţiune deosebită, bazată pe încredere şi stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic. ♦ Amant, iubit. [Pr.: pri-e-. – Var.: (reg.) priétin, -ă s. m. şi f.] – Din sl. prijatelĩ. Hmm..dicţionarul are dreptate,chiar dacă ideea de prieten nu e dezvoltată aşa cum ar trebui sau cel puţin cum mi-aş dori eu.M-am hotărât să o dezvolt şi în acelaşi timp să vorbesc despre importanţa unui prieten şi experinţe proprii în acest capitol-să nu vă gândiţi că o să vorbesc despre drame,drame între prieteni nu există,dacă există nu se pot numi prieteni-sper ca să iasă totul cum mă aşteptam de la bun început.Prietenii au grijă unii de alţii şi fac sacrificii,trecând cu vederea peste defectele celuilalt şi văzând în el un refugiu.E primul pas către o relaţie sănătoasă de dragoste.Eu şi Andrei în primul rând suntem prieteni şi apoi mai mult.El nu uită să mă necăjească,să mă bată cu zăpadă şi perne,să fie sincer şi un bun ascultător.Prieten îţi este omul care te cunoaşte mai bine decât te cunoşti tu pe tine,omul căruia îi poţi spune totul,chiar şi cele mai mici detalii.Dar atracţia care se sacrifică pentru prietenie?E printre cele mai sincere prietenii.Îi mulţumesc lui Alex pentru această prietenie.Prietenia dintre sexe e printre cele mai dulci şi periculoase.Prietenii sunt persoanele pe care le simţi aproape şi care te simt aproape.Torul trebuie să fie reciproc.Dacă nu ai simşit atingerea unei prietenii nu vei înţelege ce am scris.

8 păreri la “Poti sa spui ca ai prieteni?”

Parerea ta conteaza!

