Realizare


Vă urăsc pentru ceea ce sunteţi şi ce pretindeţi.Egoişti,morţi pentru mine,ipocriţi.Susţine-ţi căutarea fericirii,o găsiţi şi în momentul următor o alungaţi.Mi-aş vinde sufletul diavolului pentru voi,oarecum în schimbul păcii mele interioare după care tânjesc de atâta timp,doar ea,liniştea,mă urcă în cer alături de îngeri.Cea mai aprigă plăcere îmi e liniştea.Nimic nu e mai sfânt,pur,senzual şi plăcut decât ea.O pot simţi şi în muzică.Ştiu că îţi e greu să crezi asta.E tot ce vreau şi ce nu am,e leacul fericirii,sare şi piperul din nebunie,nevoia oricărei fiinţe.Când e gălăgie şi mult zgomot mă ascund şi pătrund în linişte.Ţin ţigara aprinsă în mâna dreaptă.Aud clopotele bisericii cum bat.Ritmul lor e perfect .Închid ochii,mă detaşez de acestă lume.Îmi e frică că o să mă pierd în alt univers.Mă trezesc!Arunc ţigara,realizez că nu mă ajută,iar liniştea,pacea interioară se află în cele mai mărunte esenţe.Eu sunt linistea,speranţa şi iubirea mea.

Parerea ta conteaza!

