Godsgang nu gangsta.


Toţi o ard gangsta,toţi sunt mari şi şmecheri,niciodată mari şmecheri,înjură de iisus,din câte porunci sunt nu respectă nici jumătate dar se cred mega credincioşi.Da,mă refer la „repări”.Cântă despre dumnezeu,se roagă,îşi fac cruce doar între patru pereţi sau de ochii lumii,nu calcă în biserică,doar o dată pe an.Dar ce contează?Ei sunt credincioşi.Întreabă-i când s-au spovedit ultima dată,vezi,mai ţin minte cât timp a trecut.Am şi eu o vecină gen,merge în fiecare duminică la biserică,vine acasă şi înjură de se coboară toţi sfinţii pe pământ.Eu nu sunt credincioasă,recunosc,nici nu încerc să par şi nu mă laud.Cum zice Spike „Nu exista nici un zeu trecut prin chin/La care sa ma inchin”,măcar nu e ipocrit.Şi îi critic mă,îi critic,sunt penibili.Şi mă enervează mai tare că îi mulţumesc lui dumnezeu pentru ce le-a dat.Closed mind!Ai obţinut ce ai pe propriile puteri,wake up!Când pierzi de ce nu îi mulţumeşti?Când pierzi îţi găsesşti scuze „aşa a vrut dumnezeu să fie”..nu mai zice la nimeni,lasă,mai bine taci.Acuma două zile am dicutat cu o rudă mai în vârstă,îmi povestea prin ce greutăţi trece,cum era să-şi piardă vederea şi că aşa a vrut dumnezeu.A mers la doctor,i-a dat ceva pastile,şi-a recăpătat vederea.Ghici de ce?Pentru că din nou aşa a vrut dumnezeu.E comic.Cam nehotărât tipul ăsta.Din respect nu i-am mai spus nimic,i-aş da lumea peste cap explicându-i că dumnezeu e defapt universul şi totul depinde de ea.

5 păreri la “Godsgang nu gangsta.”

  1. „Iti ofer pace
    Iti ofer iubire
    Iti ofer prietenie
    Iti vad frumusetea.Iti aud nevoia
    Iti simt sentimentele.
    Intelepciunea mea curge din Sursa Suprema.
    Salut aceasta Sursa in tine.
    Sa lucram impreuna,pentru unitate
    si pentru iubire”…Mahatma Gandhi,Rugaciune pentru pace.

Parerea ta conteaza!

